Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Red Hot Chili Peppers

Καταρχήν να σας συστηθώ! Το όνομα μου είναι Άννη, είμαι στα 14 και έχω την τύχη να γράφω στο πρώτο μπλογκ ενός κλαμπ! Δουλειά μου είναι να σας ταξιδέψω στο μαγικό κοσμο της μουσικής, για αυτό και σήμερα θα ασχοληθούμε με τους αγαπημένους μου Red Hot Chili Peppers!
Οι Red Hot Chili Peppers λοιπόν, είναι ένα αμερικάνικο funk, rock και alternative συγκρότημα από την Καλιφόρνια η οποία αναφέρεται (μπορώ να πω ΠΟΛΥ συχνά) και στα τραγούδια τους!
Αποτελούνται από τους:
Anthony Kiedis (φωνή)
John Frusciante (κιθάρα)
Michael Balzari (μπάσο)
και Chad Smith (ντραμς)
Ιδρύθηκαν το 1983 με ιδρυτικά μέλη τον Anthony (φωνή) και τον Michael (μπάσο),που συνεχίζουν μέχρι και σήμερα μαζί με τους
Hiller Slovak (1962-1988 RIP, κιθάρα)
και τον Jack Irons (ντραμς)
Φέτος, οι Red Hot Chili Peppers θα περάσουν και από τη χώρα μας, στις 4/9/2012!
Ελπίζω να μη σας κούρασα!
Φιλιά,
Άννη!














10 σχόλια:

  1. φυσικα και δεν μας κουρασες!
    τελειο αρθρο ρε Αννυ!
    ανυπομονω για το επομενο σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οντως ηταν τελειοο!!..και μας ειπες πολλα που δεν ξεραμε κιολας(εγω προσωπικα βασικα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που άρεσε...δεν ήμουν και πολύ σίγουρη όταν το έγραφα! Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο άρθρο!Πραγματικά τέλειο!Και έχει κάποια πράγματα που δεν ήξερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Του ΥΠΕΡΓΑΠΑΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩ *_________________________* Anthony *_* τι υπερτελειο ποστ *_*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χεχεχε...το ήξερα ότι θα σου άρεσε! Αααχ...Anthony δεν λες τίποτα...αν και να σου πω την αλήθεια και ο John δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ κακός! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παιδια οταν κανετε κριτικη να κανετε σοβαρη κριτικη! πως γινεται καποιος ανθρωπος να πατησε σε αυτο το αρθρο ''οχι και τοσο καλο'' ?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. *-* πορωνομαιιιιιιιιιιιιιιιιι.. τους ΥΠΕΡΑΓΑΠΑΩΩΩ!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή