Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Dream Suite

Γειά σας παιδιά! Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά και το 2012 να σας φέρει ευτυχία και υγεία! Είμαι η Μαρία (Trendolina στο stardoll) και είμαι 15 ετών. Λοιπόν, είμαι μία από τις writer του νέου blog του club Cosmopolitan- και μαζί θα “ανακαλύψουμε” τις πιο εκθαμβωτικές MeDoll, τις πιο όμορφες suites καθώς και τα πιο εντυπωσιακά σκηνικά! Ας ξεκινήσουμε !

Μετά από πολύ ψάξιμο, αφού επισκέφθηκα πολλές suites κατέληξα να σας παρουσιάσω την suite της Mayly1968 (Πολωνία) η οποία με άφησε κυριολεκτικά άφωνη. Όπως λέει και η ίδια το 1ο δωμάτιο είναι το σπίτι της στο Παρίσι! Και μπορώ να πω πως έχει απόλυτο δίκιο. Όλοι διαισθανόμαστε την παριζιάνικη αύρα που αποπνέει αυτός ο χώρος και μας δίνει μια γεύση από “ L’ art de vivre à la française ” δηλαδή της τέχνης να ζεις α λα γαλλικά!



Τα επόμενα δωμάτια μας ταξιδεύουν στο μακρινό Τόκιο , έπειτα στο Λονδίνο , μετά στο Μιλάνο, Κένυα, Βαλτική , Αφρική και γενικότερα σε όλες τις ηπείρους। Η ευφυέστατη Mayly1968 μας έδωσε μαθήματα στυλ σήμερα και μας έδωσε την ευκαιρία να γευτούμε λίγο από τον κοσμοπολίτικο αέρα της


Αυτά για σήμερα! Μην χάσετε την επόμενη «περιήγηση» η οποία ευελπιστώ πως θα είναι εξ ίσου μαγευτική! Εύχομαι να το απολαύσατε όπως κι εγώ!







Φιλιά,
Trenolina

7 σχόλια:

  1. Εμμ...θα πρότεινα για την επόμενη περιήγηση την σουίτα της ZIVYLE. Είναι πολύ δημιουργική και έχει τέλεια σουίτα!Σττο stardoll είμαι η glam_emma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απιστευτο το αρθρο! Συγχαρητηρια για την καλη δουλεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία περιγραφή :Ρ Εμπλουτισμένη n.n Δείτε και τη miladyfashion *.*

    ΑπάντησηΔιαγραφή