Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Evil Panda

Γειά σας και καλή χρονιά!Είμαι η μια από writter και μαζί θα βλέπουμε τα καινούρια μαγαζιά και συνολάκια του stardoll και αφου αυτο ειναι το καινουριο μου αρθρο αποφάσισα να σας παρουσιάσω τα νέα ρούχα του evil panda.
Αυτό είναι το μήνυμα που στάλθηκε σε όλους τους χρήστες στο Stardoll.
Αυτός είναι ο νέος όροφος του καταστήματος.
Αυτά είναι τα νέα πανέμορφα συνολάκια που έφτιαξα απο τα καινούρια ρουχα του evil panda μόνο για εσάς!
Προσωπικά τα βρίσκω υπέροχα και πολύ μοντερνα όπως άλλωστε μας έχει αποδίξει και απο παλότερες αφήξεις το συγκεκριμένο μαγαζι।Ποιά είναι η δική σας γνώμη; Θα θέλαμε πολυ να την ακούσουμε!!
Φιλιά,Katps552

5 σχόλια:

  1. Απίστευτο στυλ! Και τα ρουχαλάκια είναι απεχτα!By:glam_emma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμενα μου αρεσει αυτο το σκισμενο τζιν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ω,ναι! ειναι! αλλα λεφτααα...γιοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω εχω λεφτα και το πηρα;]
    ειχα* βασικα
    με τοσα καινουργια πραγματα που βγαινουν
    που να μεινουν λεφτα? χΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή