Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη με την Natasasitsa!

Σήμερα πήρα μια συνέντευξη από την σημερινή National Covergirl!:




1)Γεια σου Natasasitsa.Πες μας λίγα πράγματα για εσένα. 
Γεια! Το πραγματικο μου ονομα ειναι Αννη και ζω στη Θεσσαλονικη. Πηγαινω 2α γυμνασιου και εχω ως στοχο στη ζωη μου να χαμογελαω!


2)Πώς ανακάλυψες το Stardoll;
Η αληθεια ειναι πως δε θυμαμαι πως το ανακαλυψα, καθως ημουν πολυ μικρη τοτε, ειμαι σχετικα απο τους παλιους εδω!


3)Περιέγραψε το στυλ σου.
Το στυλ μου στο σταρντολ θα το χαρακτηριζα rock-goth ενω στην πραγματικοτητα, casual-rock-hippy!


4)Τι πιστεύεις για το κλαμπ -Cosmopolitan-;
Το κλαμπ -Cosmopolitan- ειναι ενα κλαμπ που πραγματικα εννοει αυτα που λεει και υποσχεται! Προσπαθει για τα ονειρα των ανθρωπων που παιζουν σταρντολ και τις περισσοτερες φορες καταφερνει να τα υλοποιησει!


5)Τι συμβουλή θα έδινες στα άτομα που προσπαθούν χωρίς αποτέλεσμα να βγουν National Covergirl;
Πανω απο ολα να μην προσποιουνται κατι που δεν ειναι! Επειτα, θα ελεγα πως αν θα ηθελαν να βγουν NCG να εχουν παντα στο μυαλο τους οτι ενα εικονικο κυπελλο δε σημαινει απολυτως τιποτα για την πραγματικη τους ζωη! (ή τουλαχιστον δε θα επρεπε να σημαινει)


Ευχαριστούμε την Natasasitsa που μοιράστηκε μερικά πράγματα μαζί μας!


Φιλάκια,


mikrikaiglikia(Ελευθερία)



5 σχόλια: